Klacht: Kan al maanden niet op de app komen

mandyyordi152 op 11 mei 2023 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Ik kan al maanden niet op de app komen van oxxio het is begonnen toen er een code werd toegevoegd als veiligheids maatregel..nou die is goed gelukt hoor elke keer als ik de code opvraag dan krijg ik deze niet toegestuurd.bij alle andere apps waar je ook een code krijgt toegestuurd werkt het wel behalve bij oxxio

Als ik gewoon weer op de app kan komen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

Bericht van Oxxio

10 maanden geleden - Goedendag, Bedankt voor uw bericht. Ik kan me goed voorstellen dat u graag weer gebruik maakt van onze app. De app gebruikt een 2FA. (2 factor-authentication) Het wilt zeggen dat u na het invullen van uw wachtwoord een extra check moet doen om op die manier uw account veilig te houden. U geeft aan er niet meer in te komen omdat u geen code ontvangt en dat is erg jammer. Ik wil u aanraden om eventueel een andere e-mailadres te gebruiken. U dient opnieuw een account aan te maken met een andere e-mailadres. Het kan zijn dat uw mailadres die u nu gebruikt misschien niet goed wordt opgepakt en dat het met een andere mailadres wel mogelijk is om in te loggen. Hartelijke groet, Michael, Oxxio Crew Member

Reactie van de melder van de klacht mandyyordi152

10 maanden geleden - Al een nieuw email adres gebruikt werkte ook niet.bij alle andere apps die ook om een code vragen lukt hé wel.dus het is wel duidelijk.en als je een beetje had ingelezen wat ik in die 4 maanden al geschreven en gebeld heb haf je niet met dit antwoord gekomen.waardeloos bedrijf oxxio.alle emails van oxxio komen wel binnen behalve de code.en allemaal op hetzelfde email adres

Bericht van Oxxio

10 maanden geleden - Goedemorgen, Ik snap goed dat u inzicht wil hebben in de gegevens van de app. Ik heb daarom enkele opties voor u die u kunt proberen om te kijken of dit het probleem oplost. Wat u kunt doen is de app opnieuw installeren om te kijken of dit het probleem oplost. Ook kunt u proberen een nieuw account te maken met dezelfde gegevens als die bij ons bekend zijn. Mocht u dit al geprobeerd hebben, zou u dit dan kunnen doorgeven? Wij zouden dan ook kunnen proberen om zelf een account aan te maken voor u. Kunt u aangeven of u deze opties hebt geprobeerd? We zien uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groeten, Mike, Oxxio Klantenservice Medewerker

Reactie van de melder van de klacht mandyyordi152

10 maanden geleden - Gisteren een nieuw email account aan gemaakt. Maar dat werkte ook niet.maak maar een account aan voor mij

Reactie van de melder van de klacht mandyyordi152

9 maanden geleden - We zijn weer 10 dagen verder en er gebeurd helemaal niets. Kom in actie

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 03 juli 2023 om 12:38 geantwoord

Goedemiddag,

Excuus voor de late reactie. Ik kan me voorstellen dat u graag gebruik wilt maken van onze app.

Zoals ik heb begrepen komt er dus een 'punt' achter uw e-mail adres zodra u op de knop wilt drukken voor het verzenden van de code? U kunt deze 'punt' dus niet verwijderen als u op de knop wilt drukken?

Ik hoor het graag van u.

Hartelijke groet,
Mitchel, Oxxio Crew Member.

Bericht van Oxxio

9 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw reactie. Ik snap goed dat u gebruik wilt maken van de app. Ik kan proberen om een nieuw account voor u te maken om te kijken of u dan wel de gegevens van ons ontvangt om in de app in te kunnen loggen. Hierbij heb ik echter wel uw toestemming nodig. Heb ik uw toestemming om een nieuw account te maken voor de app om te zien of dit het probleem oplost? Ik zie uw reactie graag tegemoet! Met vriendelijke groeten, Mike Oxxio Klantenservice Medewerker

mandyyordi152

Heeft op 28 juli 2023 om 11:35 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

hoe komt die punt achter mijn email adres. en wanneer komt Oxxio is in actie
IK KAN DEZE PUNT NIET VERWIJDEREN

Bericht van Oxxio

7 maanden geleden - Goedendag, Ik kan goed begrijpen dat u een account aan wilt maken om alles goed te kunnen zien en bijhouden. Kan het toevallig zo zijn dat u een instelling aan hebt staan waar automatisch een punt aangesloten word aan het einde van een zin? Uw e-mailadres kan namelijk gezien worden als zin omdat u daarna natuurlijk doorgaat naar iets anders in te vullen. Dit kunt u terug vinden in de instellingen van uw telefoon. Als dit het niet is, hoor ik het graag want dan gaan we opnieuw bekijken wat het probleem zou kunnen zijn. Ik hoop u zo voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Naomi Oxxio Crew Member

Alle klachten die gemeld zijn door mandyyordi152