Klacht: jaarnota

Uurwerk60 op 09 mei 2023 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Op 5 jan. jl heb ik op verzoek van oxxio de meterstanden door gegeven voor de jaarnota. vervolgens krijg ik een berekende jaarnota, die veel te hoog is.
Ondanks meerdere verzoeken om de juiste jaarnota , heb ik die nog steeds niet.
Mijn klant nummer bij Oxxio is : 44293814

Binnen 2 week de juiste jaarnota en de verrekening. heeft nu lang genoeg geduurd .Oxxio heeft tijd genoeg gehad

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

Bericht van Oxxio

10 maanden geleden - Goedendag, Bedankt voor uw bericht. Ik kan me goed voorstellen dat u hier graag meer duidelijk over wenst! U geeft aan dat de berekende jaarnota niet klopt. Zijn het dan de meterstanden die niet correct zijn? Graag hoor ik daar meer over, dit zodat ik zo goed mogelijk kan helpen. Hartelijke groet, Michael, Oxxio Crew Member

Reactie van de melder van de klacht Uurwerk60

10 maanden geleden - DAnk u wel voor u antwoord na 5 week ! Ik heb mijn klantnr . bij mijn klacht gevoegd . Als u in de afgelopen 5 week de moeite had genomen om mijn dossier te lezen. Had u mij deze domme vraag niet hoeven stellen. Maar was u na deze 5 week met de oplossing gekomen. Graag zie ik u reactie tegemoet maar overhaast u niet en neem vooral de tijd hier voor. Mvg JW Rumpt

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 03 juli 2023 om 12:14 geantwoord

Goedemiddag,

Ik kan niets minder dan u onze excuses aanbieden voor de late reacties. Ik kan me voorstellen dat u graag een eindnota ontvangt met de juiste standen.

Ik zie dat u deze inmiddels heeft gekregen. Als u hier nog vragen over heeft, laat dit dan zeker aan ons weten. We willen u zo goed mogelijk van dienst zijn.

Hartelijke groet,
Mitchel, Oxxio Crew Member.

Uurwerk60

Heeft op 04 juli 2023 om 09:44 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Mitchel heeft het over de EIND-nota, mijn klacht gaat over de JAAR-nota

Bericht van Oxxio

9 maanden geleden - Goedemorgen, Mijn excuses voor de late reactie. Ik kan me goed voorstellen dat u graag duidelijkheid wilt. Ik heb het even nagekeken en ik zie dat er ondertussen een correctie nota is opgemaakt en dat u een bedrag van ons ontvangt. Zojuist heb ik een verzoek ingediend om het bedrag naar u over te maken. Hartelijke groet, Mitchel, Oxxio Crew Member.

Reactie van de melder van de klacht Uurwerk60

8 maanden geleden - Bedankt voor de correctienota van de correctienota die nergens op sloeg. maar ik wil graag de juiste jaarnota 2022 met de daar bij behorende berekening

Bericht van Oxxio

8 maanden geleden - Goedemorgen, Allereerst excuses voor de latere reactie. het is erg druk waardoor de behandeltijden iets uitlopen. Ik snap goed dat u tegen de juiste voorwaarden afgerekend wilt worden. Ik heb gelijk gekeken naar uw klantnummer en ik zie dat er een correctie voor de eindnota is opgemaakt die ook de jaarnota corrigeerd. hierbij heeft u op 17-07-2023 een tegoed ontvangen van €1.036,40. hierbij zijn de nota's gecorrigeerd en bent u helemaal bij met alle betalingen. Zijn er hierbij verder nog vragen of bent u hiermee voldoende geïnformeerd? Met vriendelijke groeten, Mike Oxxio Klantenservice Medewerker

Reactie van de melder van de klacht Uurwerk60

8 maanden geleden - bedankt voor je bericht, ik zou graag DE jaarnota 2022 ontvangen met de begin standen en eindstanden en de berekeningen. Mvg JW

Bericht van Oxxio

8 maanden geleden - Goedemorgen, Mijn excuses voor de latere reactie. ik heb de correctienota nagekeken en ik zie dat deze gecorrigeerd is aan de hand van de teruglevering. Hierbij is er 4914 kWh teruglevering verekend met het tarief van 0,23393 cent per kWh. Hierbij hoorde je dus 1.149,53 te ontvangen maar door een verekening van 113,13 is dit 1.036,40 euro geworden. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groeten, Mike, Oxxio Klantenservice Medewerker.

Reactie van de melder van de klacht Uurwerk60

8 maanden geleden - Graag zou ik de jaarnota ontvangen met de berekening . begin standen / eind standen . hoe moeilijk kan het zijn

Bericht van Oxxio

7 maanden geleden - Goedendag, Ik kan me goed voorstellen dat deze situatie niet prettig is. Zoals mijn collega Mike heeft aangegeven op 21/07/2023 is de eindnota gecorrigeerd waarbij de jaarnota van 2023 ook is gecorrigeerd. Hierdoor is er niet een losse correctienota opgemaakt voor de jaarnota. Dus een losse correctie op de jaarnota kunnen wij helaas niet toesturen. Hopelijk heb ik u zo voldoende geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen hebben laat ons dit dan weten. Met vriendelijke groet, Indy, Oxxio Crew Guide

7 maanden geleden - Ik wil de juiste jaarnota van 2022

Alle klachten die gemeld zijn door Uurwerk60