11 maanden geleden - Hi Devin,
Bedankt voor je antwoord, maar dit is niet zo gecommuniceerd. Toen ik de boete in januari heb ontvangen van Liander ben ik meteen naar Oxxio toegekomen en toen zou er inderdaad een intern onderzoek worden gedaan van 8 weken. Dit onderzoek is begin maart afgerond met uitkomst: schuld bij Oxxio. Dus ik snap ook niet hoezo de situatie 'lastig' is... En je zegt dat er momenteel een onderzoek gaande is, maar dit onderzoek is al afgerond? Sinds begin maart wacht ik al op mijn geld, en toen is er niet gecommuniceerd dat dit wéér 8 weken zou duren, als dat is waar je het over hebt. En zelfs al zou het wel 8 weken duren zitten we nu al bijna op het dubbele. En wat nog het aller vervelendst is is de slechte communicatie vanuit Oxxio's kant. Ik moet zelf constant erachter na bellen, zelfs om de uitslag van het onderzoek te horen, om enig iets van update te krijgen. Zelfs op mijn mails en tweets wordt niet meer geantwoord. Ik ben de excuses, die ook elke keer weer anders zijn waardoor ze moeilijk te geloven zijn, inmiddels wel een beetje zat. Ik kan ook niet een maand overslaan met mijn betaling aan Oxxio, dus hoezo doen jullie er 6 maanden over om me mijn geld terug te geven? Ik wil gewoon een uiterste datum horen waarop het geld op mijn rekening staat.