Klacht: Hogere eindafreking verbruik ivm overstap naar ander leverancier

op 09 januari 2019 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Mijn verbruik van de laatste maanden is ineens verhoogd. Heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat ik ben overgestapt naar andere leverancier. Heb contact met ze gehad, geen duidelijk antwoord.

Als ze het verbruik weer terug zetten naar wat het was

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

Bericht van Oxxio

4 maanden geleden - Beste Chaib,Wat jammer dat u een klacht moest plaatsen. Kunt u uitleggen wat u precies bedoelt met dat we uw verbruik hebben verhoogd? We horen het graag!Met vriendelijke groet, Oxxio Webcare

Reactie van de melder van de klacht Chaib 013

4 maanden geleden - Julie hebben sinds ik ben overgestapt het verbruik vanaf augustus omhoog gezet mijn verbruik was rond de 145 kw en dat is ineens 185kw en als je naar al mijn maanden kijkt verbruik ik altijd het zelfde rond de 145 kw nu komt het op neer dat ik bij de afrekening moet bijbetalen gr

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 10 januari 2019 om 13:41 geantwoord

Beste Chaib,

Helemaal duidelijk! Ik wil u vragen om via de Oxxio App een chatgesprek op te starten of door een privébericht via Facebook of Twitter te sturen. Dan lopen we de eindnota na en controleren we alles op juistheid. U hoort correct afgerekend te worden. We staan voor u klaar!

Groet,
Oxxio Webcare