Klacht: Eind nota

Klacht0546 op 11 juli 2018 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een eindnota gekregen van 700 euro. Ik vraag om meterstanden waarmee de eindnota is opgemaakt, wilt oxxio niet aanleveren. Ik krijg de reactie dat ik bij de netbeheerder moet zijn. Gebeld met netbeheerder coteq en krijg te horen dat een netbeheerder niet niet aanlevert aan klanten maar alleen aan leveranciers. Als klant moet je dit opvragen bij je leverancier in dit geval bij oxxio

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn meterstanden terug zien. Ik ben nu aangemeld bij nuon en kan elke maand netjes mijn meterstanden terug zien. Ben van mening dat ik niks hoef terug te betalen mischien dat ik nog wat terug krijg

mensen die dit lezen aub aub trap niet in de acties van de leveranciers cashback je krijgt een iphone enz. Ik ben zelf de dupe hier van. Er was een iphone belooft ik ben op overgestapt destijds naar oxxio is er verteld dat de iphone niet meer op voorraad is maar dat het bedrag van de iphone 750 euro bij de eindafrekening zou betaald worden aan mij. Nu de eindafrekening krijg ik de antwoord ik zie nergens in het contract dat er een iphone inhet spel was. Stop met geloven het zijn alle vallen van dit soort bedrijven

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

Bericht van Oxxio

7 jaren geleden - Beste, Bedankt voor het delen van jouw klacht. We willen je natuurlijk graag voorzien van de meterstanden die wij hebben gehanteerd. Ik heb daarom meteen je gegevens gezocht, maar zowel op adresgegevens als mailadres vind ik helaas geen klantgegevens. Zou je ons willen voorzien van het klantnummer waar het om gaat? Dan los ik het graag voor je op. Alvast bedankt. Groet, Valerie Oxxio Webcare

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - 37739174-3

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 24 juli 2018 om 12:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Bedankt voor het delen van jouw klantnummer. Ik geef je graag meer duidelijkheid over de meterstanden die je hebt opgevraagd. De meterstanden van begin 2017 zijn geschat. Door de meterwissel van oktober 2017 zijn deze standen gecorrigeerd omdat de netbeheerder de standen heeft opgenomen. Het verbruik wordt door de correctie als nog in rekening gebracht.

Beginstanden van de oude meter:
Stroom normaal 05-03-2017: 46770 (geschat)
Gas 05-03-2017: 46770 (geschat)

Beginstanden van de nieuwe meter:
Stroom normaal 17-10-2017: 000000
Stroom dal 17-10-2017: 000000
Gas 17-10-2018: 000000

Eindstanden van de oude meter:
Stroom normaal 17-10-2017: 47632 (opgenomen door de netbeheerder n.a.v. de meterwissel.)
Gas 17-10-2017: 27899 (opgenomen door de netbeheerder n.a.v. de meterwissel.)

Eindstanden van de nieuwe meter:
Stroom normaal 02-03-2018: 344
Stroom dal 02-03-2018: 366
Gas: 02-03-2018: 1161

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan horen wij graag van je op de chat of via een van onze social media kanalen: Facebook- of Twitter.

Groet, Joey
Oxxio Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door