Klacht: BozeKlant

op 01 juli 2020 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

VERSCHRIKKELIJKKKKKE energieleverancier. Mensen meld je niet aan bij oxxio. Zij liggen de boel op en zijn alleen maar uit op je geld. Altijd extra kosten. Binnen 1 dag weggegaan bij ze en dan moet ik binnen 5 werkdagen €252,85 betalen. Ten eerste zijn de kosten om weg te gaan 250 en ten tweede moet ik dat geld maar 1 2 3 uit mijn zak zien te schuiven. 1 tip MELD JE NEVERRRR EVERRRR AAN bij oxxio.

Gewenste Oplossing:

Wanneer zij de eindnota halen bij mijn nieuwe leverancier. Die betaald dit namelijk. OF een betalingsregeling. Ik ben al blij dat ik voedsel krijg van derde hoe ga ik dit even snel betalen.....

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

Bericht van Oxxio

1 week geleden - Beste mevrouw,Ik kan mij goed voorstellen dat u zich afvraagt hoe dit precies zit. Ik zie dat we van 03-06-2020 tot 05-06-2020 hebben geleverd op uw adres. U had gekozen voor een 3-jarig contract en het contract is dan ook vroegtijdig verbroken. De totale kosten van het verbruik bedroeg €2,58. De opzegvergoeding van een 3-jarig contract bij een vroegtijdige opzeggen binnen het eerste jaar bedraagt €125,- per product. In totaal is dit €250,-aangezien u twee producten van ons afnam. De totale kosten over de periode dat u klant bij ons was is dan ook €252,58. Op de eindnota is een bedrag van €213,85 in rekening gebracht, omdat de nota van €39,- al was voldaan. Dit bedrag heeft u echter gestorneerd waardoor het totale bedrag van €252,58 nog openstaat.Uit coulance kunnen we een betalingsregeling treffen over dit bedrag. Ik hoor graag van u in hoeveel termijnen u dit bedrag zou kunnen voldoen en vanaf welke datum de regeling mag starten.Met vriendelijke groet Mitchel, Oxxio Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Ontevreden123321