Klacht: overzicht verbruik

op 08 mei 2020 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Ik heb telefonisch en via de chat contact met Oxxio gehad ivm de eindafrekening. Ik wilde graag een overzicht van de maandelijkse kosten. Van Oxxio ontving ik alleen een overzicht van het termijnbedrag en een eindafrekening. Ook de jaarafrekening was niet gespecificeerd.
Ik kreeg te horen via de chat dat ik nu al een paar keer naar het overzicht gevraagd had en het niet zou krijgen omdat er geen overzicht was.
Ik vind dit vreemd want ik de app was het gehele jaar zichtbaar was je verbruik was. En aan het eind dan is alles ineens weg en kan ik niet controleren of de rekening klopt en moet ik er maar vanuit gaan dat het klopt.

Als ik een overzicht ontvang van de daadwerkelijke kosten die ik verbruikt heb van april 2019 en april 2020.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

Bericht van Oxxio

4 maanden geleden - Beste heer of mevrouw,Het klopt inderdaad wat mijn collega eerder gemeld heeft. Wij houden namelijk niet maandelijks het verbruik bij. Wij noteren namelijk alleen de begin stand en de eind stand om zo tot het jaarverbruik te komen. De gegevens die u in de app bijhield waren puur en alleen voor uw eigen inzicht in het verbruik, deze gegevens slaan wij niet op.Het overzicht met het verbruik tussen april 2019 en april 2020 heeft u van ons ontvangen in de vorm van de jaarnota. De eindnota kan in de komende dagen ook nog van ons verwachten als u deze nog niet had ontvangen.Mocht u nog vragen hebben over één van de nota's, stel ze dan gerust nog even.Met vriendelijke groet, Mitchel, Oxxio Webcare

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 20 mei 2020 om 12:29 geantwoord

Beste heer of mevrouw,

Ik wilde nog even controleren wat op dit moment de status van uw klacht is. Ik hoop dat u inmiddels de eindnota van ons ontvangen heeft en dat het verbruik nu duidelijker inzichtelijk is voor u. Mocht u nog vragen voor ons hebben, stel ze dan gerust nog even. We zitten voor u klaar.

Mitchel, Oxxio Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]