Klacht: overzicht betalingen 2012 tot heden

op 08 mei 2017 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

heb al sinds 2012 te maken met van arkel..heb een hele lijst van afschriften dat betaald zou zijn aan van arkel inzake azivo zorgverlening.naast t maandelijkse geincasseerde bedrag schept mijn verbazing dat er ook nog eens sinds 2012 beslag was gelegd door van arkel op mijn wao..dit beslag is sinds fbr 2017 opgeheven volgens brief.dat is 127 euro pm sinds 2012 en 50 euro per maand dat ik moest storten.daarnaast betaald eik ook al aan azivo per maand..als ik belde met van arkel krijg ik te horen mevr dan moet u uw eigen administratie maar beter bij houden.ik krijg dus geen inzake van alle betalingen aan van arkel…mijnn vermoeden is dat ik juist geld tegoed heb van hun.onlangs is mijn naaste overleden dus veel aanmijn hoofd.zou graag willen dat dit eindelijk eens wordt opgelost.want zelfs na een hoorzitting van azivo door geshillencommissie kom ik hier niet meer uit.

als er een overzicht wordt gestuurd van alle betalingen van 2012 tot heden incl beslagleggingen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

Bericht van Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

5 maanden geleden - Geachte mevrouw Wijnants Wij ontvingen uw klacht via de site klacht.nl. Wij willen daarbij wel duidelijk aangeven dat de website klacht.nl géén onderdeel is van ons bedrijf. Van Arkel gerechtsdeurwaarders heeft geen enkele invloed op (de werking van) deze website. Indien u onverhoopt in de toekomst een klacht heeft over Van Arkel, verzoeken wij u om gebruik te maken van onze klachtenprocedure, te vinden op onze website: https://vanarkelgerechtsdeurwaarders.nl/opdrachtgevers/klachtenregeling/. Met vriendelijke groet, Van Arkel gerechtsdeurwaarders.

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 20 juni 2017 om 11:12 geantwoord