Klacht: Overvolle trein en geen zitplaatsen 1e klas

op 27 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Elke ochtend is het razenddruk in de sprinters van Rotterdam naar Uitgeest. Reizigers staan opgepropt op de balkons en zelfs in de eerste klas is geen zitplaats meer voor degenen die een 1e klas kaartje hebben gekocht, omdat er 2e klas reizigers zitten. Geen conducteur te zien.
Wanneer gaat NS het materiaal nou eindelijk eens aanpassen aan de reizigersdrukte?

Als reizigers kunnen zitten op de plaats waarvoor ze hebben betaald. Het is een schande dat sommigen 1e klas betalen en moeten staan.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS