Klacht: Overvolle trein

op 12 maart 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

18:57 de trein van Leeuwarden naar Rotterdam. Ik zit in een overvol treinstel, elk station (Heerenveen, Wolvega) stappen er meer mensen in en alle gangpaden lijken vol. Erg hinderlijk voor iedereen die nu niet kan zitten maar ook voor degenen die nu verhinderd zijn naar het toilet te gaan. Ik kan er pas in Zwolle uit en zal deze onconfortabele reis nog moeten uithouden. Mijn verzoek is om op dit traject een treinstel extra eraan te koppelen.

Bij meer zitplaatsen op dit traject.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 20 maart 2017 om 08:51 geantwoord

Geachte mevrouw Tjallinks,

Hartelijk dank voor uw reactie welke wij op 12 maart 2017 via Klacht.nl hebben ontvangen. U ontvangt dit antwoord zowel via Klacht.nl als ook van de Klantenservice van NS. Wilt u reageren of vragen wij u om iets naar ons op te sturen? Dan kan dat door de e-mail welke u van NS zelf krijgt, te beantwoorden.

Graag reageer ik op uw reiservaring van 12 maart 2017 waarbij er niet voldoende zitplaatsen beschikbaar waren op uw traject van Leeuwarden naar Zwolle. Ik vind het vervelend dat uw reis hierdoor minder comfortabel is verlopen. Mijn excuses hiervoor.

Uw klacht heb ik geregistreerd en ga ik doorgeven aan het verantwoordelijke management. U kunt ervan verzekerd zijn dat wij uw signaal serieus oppakken. Ervaringen van reizigers zijn erg belangrijk voor een optimale dienstverlening. Ook uw signaal is aanleiding om nog eens kritisch naar onze service te kijken en zo nodig maatregelen te treffen. Wij danken u voor de moeite om uw ervaring aan ons door te geven.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

NS Klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Tjalvis