Klacht: Overvolle bussen

op 20 september 2017 over Syntus in de categorie Openbaar Vervoer

Vanmorgen (20-09-17) met de bus van Overdinkel, via Losser vanaf de halte Haydnstraat (losser, 08.10u, bus 3172), was de bus niet normaal vol.
De afgelopen 3 weken, sinds de hogescholen weer begonnen zijn, zijn er vaak bussen die doorrijden bij de Haydnstraat omdat ze al te vol zijn/er moeten nog zo veel mensen bij in dat iedereen hutje mutje op elkaar staat.
Vanmorgen was de bus zo vol, dat de deuren al weer dicht gingen terwijl ikzelf, en nog iemand nog maar 1 been in de bus hadden staan. Iedereen werd hierdoor naar binnen gedrukt en wij stonden tegen de deur aan gedrukt. Bij elke bocht werd iedereen naar de zijkant gedrukt en kwam al het gewicht op ons en de deur. Iedereen werd hierdoor op elkaar gedrukt.

In de bushalte zitten vaak mensen waarbij de vorige bus doorgereden is, hierdoor komt vaak de vraag waarom er niet een extra bus of een langere bus wordt ingezet.

Ik zou graag zien dat er tijdens de spitsuren in de ochtend een extra bus wordt ingezet of een langere bus.
Hierdoor zou niet iedereen zo dicht op elkaar staan, of bussen missen (wanneer ze doorrijden) en hierdoor niet op tijd op stage/werk/school aankomen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syntus

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syntus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MinkevanHuizen