Klacht: Overtrek niet bezorgd

Diana en Clement op 19 februari 2021 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 januari dekbedovertrek besteld en betaald. 11 februari toch maar eens genaild waar het bleef. Was die dag verstuurd. Track en trace ontvangen.

Volgens track en trace is nooit bij PostNL aangekomen. Elke dag inmiddels foto schermafbeelding gemaakt maar ontvang niks.

Klachtenservice gemaild, 1x iets gehoord. Dat 12 februari geleverd zal worden.

Helaas nog steeds niks ontvangen. Staat ook zo op PostNL. Mailen, Mailen Mailen maar niemand geeft reacties meer.

Ik hoef niet de dupe te worden van problemen tussen leen bakker en PostNL.

Gewenste Oplossing:

Stuur ons gewoon het betaalde dekbedovertrek.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Diana en Clement