Klacht: Overstappen zeg het tegen de chauffeur

op 14 januari 2019 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het was weer maandag middag school tot 13.30 bus vertrek naar Emmen station 13.40 ik haasten naar mijn halte shit gemist naja geen zorgen. Ik vraag het de chauffeur ik wacht een kwartier en daar komt lijn 12 ik vraag netjes aan de chauffeur of lijn 75 wil wachten waarop ik een reactie krijg dat wij dat niet kunnen regelen en ik maar een uur moet gaan wachten we waren desnoods 4 minuten later op het station wat naar mijn mening lijn 75 wel had kunnen wachten als de chauffeur had gevraagd ik was ondanks daf niet de enige die die kant op moest maar goed wat een service bedankt Qbuzz voor de zoveelste keer

Gewenste Oplossing:

Als er een x wat geregeld kan worden met een goeie bus verbinding

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Alicevanzand1104