Klacht: overstappen van TMobile naar Tele2 mobiele telefonie mislukt

op 17 december 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Geen service, geen telefoon en internet van Tele2. Op de dag dat het abonnement van TMobile zou overgaan op het abonnement van Tele2 was mijn telefoon ‘dood’ en dus niet te gebruiken. Ik had een mail gekregen dat het vanaf 9 uur s’morgens geregeld zou worden. Ik moest bellen en de telefoniste vroeg me te wachtren tot 12 uur in de middag. Het zou misschien ook 24 uur kunnen duren voor men op orde was. s’Avonds om half 9 in de avond was er nog niks gebeurd en moest ik weer bellen. Deze medewerker vertelde dat het 48 uur zou kunnen duren , met een uitloop naar 5 werkdagen. Ik werd boos en zij vatte dit persoonlijk op en wilde het gesprek beëindigen. Ik probeerde mijn boosheid uit te leggen en dat het niets persoonlijke was. Zij beloofde er achteraan te gaan en ik zou € 5,- compensatie krijgen. Ik kon echter geen bevestiging krijgen van dat gesprek , noch van de afspraken. Dit is een standaard manier van dit soort bedrijven om met klachten om te gaan, nieuwe klanten van het kastje naar de muur te sturen en op kosten te jagen. Je krijgt nooit verantwoordelijke mensen aan de lijn en je moet behoorlijk op je woorden passen.

Dat ik zo snel mogelijk wordt aangesloten en weer kan bellen en internetten met mijn mobiele telefoon. En dat ik gecompenseerd wordt: 2 maal gebeld à 10 ct per minuut plus de kosten van mobiele telefoon (met een andere telefoon dus), bij elkaar alweer drie kwartier, en alle tijd dat ik geen gebruik kan maken van mijn telefoon, terwijl ik er wel voor betaal. En de juiste informatie, als niet in orde is, vanuit henzelf en niet omdat ik bel via een duur nummer. En excuses van Tele2.

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 20 december 2012 om 22:49 geantwoord

Wij betreuren het dat u ontevreden bent over onze service of dienstverlening. Wij helpen u graag verder met vragen over onze diensten. Voor het stellen van online vragen kunt u terecht bij de Virtuele Assistent op onze site. U heeft daar onder andere de mogelijkheid om te chatten met een medewerker: http://www.tele2.nl/klantenservice.html U kunt ook terecht op ons Tele2 forum: https://forum.tele2.nl/ Op het forum zijn gebruikers en medewerkers aanwezig om elkaar te helpen.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tele2 beoordeeld.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door troo