Klacht: Overstappen mislukt, toch een factuur.

HildaJansen1963 op 13 april 2018 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Na een mislukte poging van Ziggo om over te stappen van KPN naar Ziggo is mij het volgende overkomen. Door een vriendelijke medewerkster van Ziggo werd ik erop geattendeerd dat het mij € 200 per jaar minder zou gaan kosten wanneer ik de overstap van KPN naar Ziggo zou maken. Mijn twijfel werd geheel weggenomen toen deze vriendelijke dame mij verwees naar de tv commercial dat de monteur van Ziggo pas weg gaat wanneer alles is aangesloten. Ziggo heeft mijn abonnement bij KPN keurig opgezegd. Monteur van Ziggo was op 6 april aanwezig om de boel aan te sluiten. Helaas is dit niet gelukt omdat er volgens de monteur gruis in de loze leiding zat. Gelijk contact op genomen met Ziggo en zij zouden een annulering door geven aan KPN. Helaas is dit niet gebeurt waardoor ik 1 maand zonder internet en tv heb gezeten. Vervelend dat ik net in een sollicitatie procedure zat en de kans om via de mail uitgenodigd te worden voor een gesprek ben mis gelopen. Telefonisch contact opgenomen met Ziggo. Er was toch een aansluitgarantie Inmiddels geen vriendelijke medewerkster meer aan de lijn maar een kattige dame die mij vertelde dat Ziggo niet van te voren in mijn huis kon kijken. Daarnaast voelt Ziggo zich niet verantwoordelijk om contact op te nemen met KPN om te vermelden dat de overstap is mislukt en dat het contract geannuleerd moet worden. Ik kreeg het advies om dat zelf maar te regelen. Het was nu eenmaal in gang gezet en daar kon Ziggo niets meer voor mij in betekenen. Heb inmiddels wel een automatische incasso van Ziggo betaald van €64,40. Heb betaald voor iets wat ik niet heb ontvangen.

IK BEN TEVRDEN WANNEER zIGGO MEEWERKT AAN HET OPZEGGEN ANNULEREN VAN HET CONTRACT. ER ZIJN GEEN DIENSTEN GELEVERD EN HEB BETAALD VOOR IETS WAT IK NIET HEB ONTVANGEN. iK BEN OAS TEVREDEN WANNEER zIGGO MIJ UIT DEZE ELLENDE HELPT DIE zIGGO HEEFT VEROORZAAKT.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door