Klacht: Overstap met nummerbehoud 2,5 wk niet kunnen bellen en gebeld worden

op 15 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin juni heb ik de stap gemaakt van prepaid over te stappen naar een abonnement. Op 25 juni zou mijn nummer omgezet worden, ’s morgens heb ik nog een sms kunnen versturen via mijn prepaidkaart, na verwisseling van simkaart kon ik niets meer. Na meerder malen telefonisch contact te hebben gezocht is het probleem nog steeds niet opgelost. Bij de klantenservice wordt er alleen maar medegedeeld dat ze met het probleem bezig zijn en dat het wordt opgelost, ze kunnen alleen niet zeggen hoelang het gaat duren en daar moet je het maar mee doen. Ik vindt het een schande dat het zolang moet duren en niet meer van deze tijd waarin iedereen mobiel bereikbaar is.

Gewenste Oplossing:

Dat er snel geregeld wordt dat ik mijn telefoon kan gebruiken waarvoor hij bedoeld is, namelijk voor te bellen en te sms'en.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 16:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Zeer waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Simpel beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door bvo001db