Klacht: Overstap gevraagd, niet doorgegeven

op 01 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vanmorgen had ik gevraagd of de lijn 74 naar Nederweert, bij de halte Ringbaan Oost in Weert zou wachten (1 minuut), en dan is helaas niet gebeurd.

Mijn bus, lijn 370 naar Weert had geen vertraging.

Ik zou tevreden zijn als elke werkdag buslijn 74 zou wachten (bij Ringbaan Oost), tot de Limburgliner 370 is geweest.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste roelpeeters14, Jammer om te lezen dat je de overstap van lijn 370 naar lijn 74 niet hebt kunnen halen. Begrijpelijk dat je daar van baalt. Uit je reactie begrijp ik dat je bij de buschauffeur van lijn 370 aangegeven hebt graag een overstap te willen maken en de buschauffeur vervolgens ook contact heeft opgenomen met de buschauffeur van lijn 74? Is het elke dag nodig om naar een overstap van lijn 370 naar lijn 74 te vragen? Zo ja, op welk tijdstip reis je? Ik hoor graag van je! Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht roelpeeters14

3 maanden geleden - Dankuwel voor uw reactie! Ik reis elke werkdag via Ringbaan Oost en pak altijd de bus die bij deze halte stopt om 8:05. Hartelijk dank voor uw snelle reactie, ook hoor ik graag wat de mogelijkheden zijn! Met vriendelijke groet, Roel Peeters

Arriva

Heeft op 01 mei 2017 om 09:58 geantwoord

Beste roelpeeters14,

Dank voor de aanvulling. Ik stuur je signaal door naar de regio zodat het besproken kan worden. Ik wil je adviseren je overstap te blijven melden bij de chauffeur, zodat hij de volgende rit kan oproepen. De bus kan, om vertraging zoveel mogelijk te voorkomen, helaas niet standaard wachten en doet dit alleen - en maximaal 3 minuten - op afroep.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

^NT
Webcareteam Arriva