Klacht: Overslaan bushalte

op 30 juni 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik ging vandaag met lijn 44 van Maurik naar Tiel naar Tiel toe ik moest eigenlijk uitstappen bij de halte veemarkt. Ik had netjes op de stop knop voor de volgende halte geduwd toen vol ik verbazing merkte dat de chauffeur niet links maar rechts af ging rechtstreeks naar station ipv eerst langs de halte veemarkt te gaan hierdoor miste ik mijn verbinding met lijn 45 naar Kesteren die bij mij achter het huis stopt waardoor ik nu gedwongen was om een uur te wachten op de volgende bus of 3 kwartier te lopen tot ik thuis was. Buschauffeur hierop aangesproken wist eerst niet waar ik het over had wist niet welke halte er bedoeld was blijkbaar is het heel normaal om die halte over te slaan

Als die halte niet meer wordt overgeslagen waardoor ik mijn bus verbinding niet mis

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 30 juni 2019 om 23:02 geantwoord

Beste Ilse,

Allereerst willen we excuses maken voor deze vervelende ervaring.
Het is niet de bedoeling dat haltes zomaar overgeslagen worden en wanneer daar iets van gezegd word, dat men aangeeft niet te weten waar je het over hebt.

We zullen dit voorval bespreken met de chauffeur. We gaan er vanuit dat dit niet weer gebeurd nadat dit gemeld is. Zouden we van jou nog wel het tijdstip van vertrek mogen ontvangen van de bus. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Zoë

Alle klachten die gemeld zijn door ilse bijsterbosch