Klacht: overmaking naar reimage

op 02 september 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

31 augustus jl heb ik € 30,95 overgemaakt naar reimage.upclk.co voor een licentiecode. tot op heden heb ik echter nog niets van deze firma vernomen. Wilt u e.e.a. voor mij nakijken ? Bij voorbaat mijn dank voor de medewerking

Ik ben tevreden wanneer ik een mail met de gewenste code ontvang.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 02 september 2016 om 15:39 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan.

Ik heb u een e-mail gestuurd met meer informatie waarmee u contact op kunt nemen met UpClick. Mocht u nog vragen hebben, kunt u uiteraard via die e-mail contact met ons opnemen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Adyen Support
support@adyen.com