Klacht: Overlijden man en dan nasleep rekening welke is betaald

op 17 juli 2019 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn man is 14 april overleden en dit gelijk bekend gemaakt. op 24 mei met omschrijving NL1905948048 heb ik de laatste rekening betaald.
Nu krijg ik iedere keer een deurwaarde in mijn mail dat ik moet betalen. alle keren uitgelegd dat het is betaald en van welke rekening en naar welke rekening maar nu gaan ze een procedure opstarten.
IK HEB BETAALD

Gewenste Oplossing:

Nee ze komen zeer dreigend over

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door WEB1162005