Klacht: Overleden opa

op 05 februari 2018 over Royal Air Maroc in de categorie Vliegmaatschappij

Geachte royal air maroc.
Wat een voorbereide goede dag moest zijn werd voor ons een hel.

Op zondag 28-01-2018 om 16:45 hebben wij niets vermoedend de vlucht met 7 personen genomen naar Ouarzazet met de overstap op Casablanca. Op Casablanca aangekomen moesten wij ongeveer 3 uur wachten.

Het moment dat het tijd was om in te stappen zeg ik toevallig tegen mijn vader laten we even vragen of opa ook in in geladen met de kist.

Vervolgens vraag ik het aan een medewerker en die zegt niets voor ons te kunnen doen. Ze hebben de vliegtuig veranderd naar een kleinere vliegtuig waar geen kist in past.

Dus als we niet hadden gevraagt of de overledene ook in het vliegtuig ligt dan zaten we dus in het vliegtuig en aangekomen in ouarzazet zouden we er achter komen dat hij er niet ligt.

Het is ronduit schandalig dat dit zo is geregeld. We hebben 3 uur moeten wachten ze hadden allang naar ons toe kunnen komen om te vertellen dat me opa niet mee kan.

Uiteindelijk is hij met moeite en ruzie met de ambulance gekomen vanuit Casablanca naar Agdez.

Nu door dat hij met de ambulance gistere nacht is vertokken staat hij nu vast op de berg bij Tishka en staan wij stil. Wij kunnen niets doen en we zouden om 3 uur het gebed verichten voor hem.

Het is heel erg jammer. Dit is de schult van royal air maroc en ik wil graag een oplossing vinden wand we hebben hier allemaal vrij voor moeten vragen en alles is mis gegaan door die vlucht.

Ik hoop heel snel van jullie te horen zodat we kunnen praten hierover.

groet S. Labioui

Ik wil graag tot een oplossing komen en vanuit jullie kant een voorstel waar wij het mee eens zijn.

Het is een drama voor ons en stressen heel erg

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Royal Air Maroc

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Royal Air Maroc nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Groeten van Max

4 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw Labioui, Ik lees met verbazing uw klacht hier boven. Wat vreselijk voor u en uw gezelschap.. Is het al opgelost met de airline? Hebben jullie excuses of een vergoeding gehad? Wellicht kunnen wij bij Groeten van MAX met terug werkende kracht alsnog helpen met het oplossen hiervan. Zou u mij kunnen mailen als u dit leest met uw telefoonnummer? Dan kunnen we even bellen om verder te kijken. Hartelijke groet, Myrthe (redactie Groeten van MAX) groetenvanmax@tuvalu.nl

Alle klachten die gemeld zijn door SihamL