Klacht: overlast van claxonnerende chauffeurs

op 21 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Bijna iedere chauffeur ziet wel een aanleiding om medeweggebruikers met zijn claxon te corrigeren. Vooral op een drukke kruising (Maastricht, Stationsstraat/ Wilhelminasingel) waar alle stadsbussen langs komen Is dit in de zomer als de ramen open staan zeer hinderlijk.

Als het overbodige getoeter ophoudt !!!

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 weken geleden - Beste dritty, Niet leuk om te lezen dat je last hebt van claxonnerende bussen.Ik kan me voorstellen dat je dit niet prettig vindt. Om er een gerichte klacht van te kunnen maken heb ik een aantal voorbeelden nodig. Zou je aan kunnen geven wanneer dit voor het laatst is gebeurd, hoe laat, welke lijnen aan het toeteren waren en in welke richting de bussen zijn gereden? Zodra ik deze info heb ontvangen geef ik je klacht intern door in de regio zodat het met de desbetreffende chauffeurs besproken kan worden. Met vriendelijke groet, ^LH\ Arriva Webcareteam

Arriva

Heeft op 04 augustus 2017 om 17:29 geantwoord

Beste dritty,

Helaas hebben we tot op heden nog niet de benodigde informatie van jou ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door dritty