Klacht: overlast telefoon

op 09 april 2013 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben als telefoonnummer 16258315. Al jaren worden wij (zelfs in het weekend)opgebeld door medewerkers van Leen Bakker. Vandaag alweer tijdens het eten oa door afdeling Brugge en afdeling Genk. Hebben vroeger al eens een klacht ingedient en na een interne nota bleek alles binnen de perken te blijven. Nu is het alweer herbegonnen. Na nog een klacht van twee maanden gelden stopt het nog niet. Worden er gek van.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als wij niet meer opgebeld worden door medewerkers van dit bedrijf (die zich bovendien niet eens voorstellen waardoor heel wat tijd verliezen). Wil eens rustig kunnen eten en in het weekend met rust gelaten worden. Na mijn eerste klacht jaren gelden is het wel degelijk een tijdje gestopt. Is er een nieuwe gids uit?
Iedereen zegt wel dat hij het gaat melden maar het stopt niet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Lambrechts Alex