Klacht: overlast

op 21 juli 2012 over Roompot in de categorie Vakantieparken

wanneer word er wat gedaan aan de oude caravans met zomers overlast aan herrie van een groep waar bij klachten niets aan gedaan word, bijv. behoorlijk klussen in het hoooogseizoen waar je toch voor je rust komt op een camping?

Gewoon de oude landelijke caravans weg en normale mensen met een chalet hier recreerend .Hier zit n.l een groep die met veel herrie dagelijks met elkaar 4maal per dag luidruchtig de dag met elkaar bespreken daar word je "met netjes gevraagd of het wat rustiger kan " echt gek van'. Mag dit verzoek door mij ingediend worden aan jullie na 5jaar alles aangehoord te hebben van die lui en Roompot er niets aan doet?

Bericht van Roompot

5 jaren geleden - Geachte gast, Hierbij delen wij u mede dat wij uw klacht per heden in behandeling nemen. U ontvangt binnen 2 weken een reactie onzerzijds. Met vriendelijke groet, Webcare team Roompot Vakanties

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 06 augustus 2012 om 11:19 geantwoord

Wij hebben inmiddels contact gehad met deze gast en hebben e.e.a. naar tevredenheid opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door jaap en marian hardeman