Klacht: Overige kosten door mail die vastloopt

op 05 juni 2018 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb inmiddels bijna twee jaar een abonnement bij Simpel en het bevalt mij goed. Afgelopen zaterdag kreeg ik achter elkaar twee sms´jes van 80 en 100 procent internet verbruikt terwijl ik mijn mobiel vergrendeld had. Ik ben er later achtergekomen dat ik mijn mailtje niet kon laten stoppen met verzenden. Het ging namelijk om een filmpje voor een opdracht van school van 500 MB. Doordat ik de mail niet kon stoppen heb ik 33 euro overige kosten gemaakt waar ik zelf geen controle over heb gehad. Ik heb vanmiddag contact gehad met Simpel en kreeg daarbij te horen dat ik twee keer een sms heb gehad. Ik heb daarbij gezegd dat dat klopt maar ik de mail niet uit kon zetten.

Ik ben tevreden als de kosten niet bij mij neergelegd worden omdat ik niet het doel had om buiten mijn bundel internet te gebruiken. Het is op dit moment nog niet afgeschreven maar wel te zien als overige kosten die nog betaald moeten worden

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 07 juni 2018 om 12:21 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Anets