Klacht: Overhittende dell xps13

op 25 juli 2016 over Dell in de categorie Electronica - Computers

Ik heb door het lezen van een overweldigende hoop reviews gekozen voor de aanschaf van een dell xps 13 (2016 model)

Na het ontvangen van de laptop ondervond ik snel dat de laptop binnen een half uur erg warm werd tijdens het kijken van youtube filmpjes of het uitwerken van een werkstuk. Verder werden er geen veel eisende taken uitgevoerd.

De laptop werd steeds ca 63/69 graden. Dit was een temperatuur die ervoor zorgde dat ik de laptop niet meer op mijn schoot kon houden.

De laptop is ondertussen opgestuurd geweest naar dell en zonder enige reparatie terug gestuurd. Well is windows volledig opnieuw geinstalleerd.

Ik ben tevreden als ik dezelfde laptop heb met een acceptanten temperatuur. Ik heb op veel reviews gelezen dat de temperaturen pas richting de door mij waargenomen temperaturen gaan bij het lang gebruiken van de laptop tijdens gamen. Temperaturen met ligt gebruik zitten normaal rond de 50/55 graden.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dell

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dell nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jordakoes