Klacht: Overeenkomst SNS Keuzedepot kantoor

op 17 december 2012 over SNS Bank in de categorie Banken

In juli 2011 Euro 52118,– vastgezet voor 10 jaar Na vele bezoeken aan kantoor Gorinchem is dit gelukt Men heeft ons excuses aangeboden( zie uw klachten van 2011) en een kleine vergoeding Men zou ook het verschil Euro 1333,62 overmaken op 5331502 Niet gebeurd Woensdag 12-12-2012 kantoor Gorinchem bezocht bleek men vergeten te zijn dit bedrag voor 10 jaar vast te zetten Wij hebben een formulier hiervan Excuses U krijgt uiterlijk vrijdag 14-12-2012 bericht Tot op heden niets Wij gaan dit ook melden bij de consumentengids
rek nr 8801598165

Dat men doet wat men beloofd en vergoeding voor de geleden
schade

Bericht van

6 jaren geleden - Beste Aart, We begrijpen uit je klacht dat het aanvragen van een SNS Keuzedeposito nooit heeft plaatsgevonden. Dit is erg vervelend en we helpen je graag verder. We nemen contact op met de SNS Winkel in Gorinchem om uit te zoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren en om snel tot een oplossing te komen. We zullen hun vragen zo spoedig mogelijk contact met je op te nemen. Met vriendelijke groet, Wilma SNS Bank Webcare

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door SNS Bank in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat SNS Bank een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SNS Bank

Heeft op 03 januari 2013 om 14:02 geantwoord

We hebben met klant gesproken en klachtenmanagement heeft met terugwerkende kracht SNS Keuzedeposito geopend.

Alle klachten die gemeld zijn door Aart van Buuren