Klacht: Overeenkomst met Rentalcars blijkt niets waard; MISLEIDEND

op 22 augustus 2017 over Rentalcars in de categorie Autoverhuur

Bij aankomst op luchthaven Porto blijkt de voucher van Rentalcars voor verhuurder SIXT niets waard. Volgens SIXT kan Volledige Dekking niet door Rentalcars worden afgesproken met de klant maar kan dat alleen bij SIXT, direct aan een balie. Wat dan te doen als je met gezin en koffers in Porto staat en met je vakantie wilt beginnen. De overeenkomst met SIXT kost nog eens 589 Euro terwijl aan Rentalcars al 506 Euro is betaald. Dit lijkt een mooie prijs voor huur met Volledige Dekking maar is pure MISLEIDING. Na de vakantie met Rentalcars contact opgenomen die in eerste instantie naar SIXT wijzen. Na aandringen bij Rentalcars geven ze toe dat er dubbele dekkingen zijn afgesloten. Ze zijn bereid 125 Euro terug te betalen, en dat terwijl wij 589 Euro teveel hebben betaald. Rentalcars verstopt zich vervolgens achter de kleine lettertjes. Ik eis dat Rentalcars de overeenkomst met mij gestand doet en het gehele bedrag dat dubbel is betaald terug betaald. Dezelfde klacht lees ik meervoudig terug op deze en andere klachtensites.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rentalcars

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rentalcars nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stobbe101