Klacht: Overeenkomst herroepen

op 30 mei 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Kennerlijk heeft Telegraaf begrepen dat op 10 mei 2016 een abonnement werd afgesloten ,klantnummer 158844181, door FGM Rentinck, 3454 GB Huisnr 45
Op 11 mei werd dit schriftelijk en ondertekend herroepen met het verzoek:
Geen telefonisch onderhoud hierover.
Enkele dagen later toch een telefoontje van Telegraafmedewerkster naar aanleiding van de brief.
Haar werd gewezen op herroeping en verzoek om verder geen telefonisch contact hierover.
Zij verontschuldigde zich en verbond door met Bel me niet register.
Toch bleef Telegraaf komen en…werd op 27 Mei € 42 afgeschreven van onze rekening.
Wij hebben de Rabobank opdracht gegeven deze automatische afschrijving terug te boeken.

Schriftelijke bevestiging van dit bericht, wederom geen telefonische benadering en stoppen met bezorgen van Telegraaf.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 31 mei 2016 om 15:26 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Rentinck,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat ondanks uw verzoek om het abonnement te herroepen u alsnog tot op heden de krant ontvangt en abonnementsgeld van uw rekening is afgeschreven.

Onze excuses hiervoor.

Wij bevestigen u bij deze dat het abonnement beeindigd is per 02 juni 2016. U ontvangt hiervan een bevestiging op het bij ons bekende e-mailadres. Ook zal zich geen automatische incasso meer plaatsvinden.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten als abonnee bij De Telegraaf.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u nog vragen hebben, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

SA- De Telegraaf.

Alle klachten die gemeld zijn door Familie Rentinck