Klacht: Overboeking

op 01 oktober 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Aankomen in een hotel met 9 personen en geen kamers beschikbaar, geven dan een schandalig vuil hotel en als wij dan ontevreden beginnen te protesteren beginnen ze ons nog wat uit te lachen in het hotel, willen wij de reisleidster spreken ma die wou pas in de avond komen.omdat wij ons geduld tegen avonds verloren en haar sleutels namen en vroegen om eerst een oplossing te zoeken ging ze naar een kamer en belde haar collega, een hele beschofte dame en hebben dus besloten van 4 personen van de groep gewoon buiten te zetten en maar op eigen houtje een ander te laten zoeken en op eigen kosten, nu vraag ik mij af of zoiets maar kan en de mensen hun geld zomaar in te pikken en dus een kamer twee keer te verhuren en het was al weken overboekt in dat hotelletje schandalig !!

Gewenste Oplossing:

Graag zouden wij graag onze centen terug krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door De heer Jan du pont