Klacht: overboeking

op 18 juli 2012 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Wij kwamen ’s avonds om 12 uur in Eftalia Aytur aan en kregen daar te horen dat we overboekt waren. Naderhand bleek dat dit normaal is. Ik had dit graag op voorhand willen weten. We werden naar een appartenmentencomplex gestopt in een zijstraatje zo’n tweehonderd meter verderop. Het zag er minder fraai uit. We zouden daar twee nachten moeten blijven maar zouden gratis lunch krijgen. De volgende dag met de reisleiding gesproken en er zou geen enkele mogelijkheid zijn om terug te keren naar het hotel. Na heel lang zeuren, dit hadden andere gedupeerden ons aangeraden, zouden we na 5 dagen terug kunnen komen. Wij zagen het niet zo zitten om weer met onze spullen te gaan verkassen en als compensatie hebben we die lunch gekregen. Maar wij hebben ons zo niet prettig gevoelt tijdens die lunch, het personeel behandelde ons ronduit onbeschoft omdat ze niks aan ons verdiende en naar mijn idee waren de porties ook kleiner. Door die vele overboekingen die wel gebruik maakten van het zwembad en het ontbijt zat alles mutje vol en de schalen ver leeg!!
Ik was echt teleurgesteld!

finaciele tegemoetkoming

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Corendon in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Corendon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Corendon

Heeft op 03 september 2012 om 09:34 geantwoord

Geachte heer / mevrouw,

Er is inmiddels een inhoudelijke reactie naar u verstuurd.

Corendon Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door francienvanbijnen