Klacht: Overbodige reclame van aantrekkelijke artikelen die bij voirbaat al uitverkocht zijn.

op 18 augustus 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste mensen van Lidl,
Laat ik voorop stellen dat wij tevreden klanten zijn.
Maar wat wij afgelopen donderdag meemaakten wil ik toch even melden.
We hadden ons oog laten vallen op de aanbieding van de flexibele slang.
De aanbieding kwam je in alle bladen en aanplakbiljetten tegen.
Je zou zeggen…..er wordt genoeg geinvesteerd om de flexibele slang aan de man te brengen.
Wij zijn die donderdagmorgen bij drie filialen geweest.
En het verhaal was dat ze maar enkele stuks binnen hebben gekregen….of dat het een opruimingsartikel was …..
Ik wil jullie melden dat dit slechte reclame is….
En dat die zogenaamde aanbiedingen dus lokkertjes zijn……waar we niets aan hebben,
Jammer……van al onze moeite.

Gewenste Oplossing:

genoeg artikelen in voorraad.....en niet enkele stuks.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 18 augustus 2017 om 18:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door marianne franken