Klacht: Overbodige , ongevraagde informatie

Bruno michels op 16 december 2019 over ING in de categorie Banken

Hallo,
Ik maak heel veel gebruik van uw saldolijn.Sinds kort krijg ik irritante extra informatie die het telefoontje naar Amsterdam 3× zolang laat duren dan voorheen.
Waarom deze onzin?Levert het de ING misschien extra inkomsten?Hou a.u.b.op met het uit mijn zak kloppen van mijn centjes, die ik zelf hard nodig heb.
Gegroet,
Bruno Michels
Eindhoven

Als ING en andere instellingen louter antwoord geven op mijn simpele vragen en geen enkele extra, ongevraagde informatie of reclame geven.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 16 december 2019 om 11:22 geantwoord

Beste Bruno,

Dat is jammer om te horen! Je kunt de berichten niet wissen, maar je kunt de berichten onderbreken door je Betaalrekeningnummer in te toetsen.

Je kunt ook altijd gebruik gaan maken van Mijn ING. Via deze link kun je een account aanvragen: https:aanvragen.ing.nlparticulieraanvragenaanvraagframe.html. Mocht je er hulp bij wensen, dan is dat mogelijk: https:www.ing.nlparticuliermobiel-en-internetbankiereninternetbankierenop-weg-met-internetbankierenhulp-bij-digitaal-bankierenindex.html.

Tjitske
ING Webcare

Bruno michels

Heeft op 16 december 2019 om 15:03 geantwoord

Ik wens uitsluiting direct antwoord op mijn directe vraag bij bv.de ING saldolijn...géén andere informatie, géén aanbiedingen, géén advertenties...uitsluitend: ik toets mijn rekeningnummer in en de saldolijn mevrouw vertelt me het saldo...en verder absoluut niets! Dank u!

Alle klachten die gemeld zijn door Bruno michels