Klacht: over KvK

op 15 augustus 2017 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syncasso

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Syncasso

3 maanden geleden - Wij nemen geen klachten meer in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https://www.syncasso.nl/contact-opdrachtgevers/klachten/

Reactie van de melder van de klacht assane

3 maanden geleden - Hallo Ik had wel betaald en heb ik als naar hun laten zien dus moet ik weer betelen?Dat was 50 euro en ik wel overgamaakt nar hun rekening heb nog die bewijs.Met vriendelijk groeten

Alle klachten die gemeld zijn door assane