Klacht: over geprijsd artikel met hogere prijs sticker

op 11 februari 2018 over C&A in de categorie Kledingwinkels

De pantalon die ik wilde kopen had een extra prijssticker (scheef geplakt) welke hoger was dan de oorspronkelijke prijs. De medewerkster vertelde me dat dit op prijzen vaker gebeurd en dat helaas deze sticker niet over de oorspronkelijke prijs zat. men wilde niet de oorspronkelijke prijs welke maar € 4,10 lager was berekenen.Vervolgens ben ik niet overgegaan tot het kopen van deze pantalon en van 2 colberts.Jammer, ik ben al zeker 25 jaar klant van C&A maar mijn plezier om hier nog te kopen heeft nu wel een ‘deuk’ opgelopen.

Een reactie waarom er wordt op geprijsd en waarom men dan niet de moeite neemt om nieuwe prijskaarten te vervangen voor de oude.
De verzekering dat ik mijn geplande aankopen kan doen voor de oorspronkelijke prijs en excuses voor de starre houding van de mevrouw van filiaal Grote marktstraat Den haag.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over C&A

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over C&A nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door joop daniels