Mijn Klacht:
binnen een week na het aanschaffen van mijn iphone 5s zit ik al ruim 60 euro over mijn abonnement, het helpen van de klanten service is heel slecht, er is geen enkele tegemoedkoming of redenering van deze data kosten. enigste wat mij verteld word is dat ik gewoon moet betalen en er geen andere mogelijkheid is, 2 maanden geleden heb ik een ernstige brand in mijn woning gehad, waarbij ik veel instanties moest bellen, hierbij kwam ik 120 EU buiten mijn abbonement, dit bedrag wilde ik voldoen maar kon ik helaas niet in een keer betalen, na het vragen van een betalingsregeling, waarbij ik nog wel kon blijven bellen was dit geen mogelijkheid en willen ze mijn abonnement gewoon afsluiten, na ruim 12 x bellen en nog een hogere rekening kon er pas een betalings afspraak worden gemaakt voor de 19-9 aanstaande met deze extra kosten weer kan dit niet worden voldaan en staat er dus weer afsluiting te wachten, ik ben woest om de service van vodafone en het verlengen van mijn abonnement volgende maand gaat zeker niet gebeuren.
Gewenste Oplossing:
ik ben tevreden als vodafone mij tegemoed kan komen in de kosten en mij duidelijke antwoorden geeft op mijn vragen, en is geen elke spraken van respect en mede leven. graag zie ik tegemoed dat ik goed geholpen word en vodafone mij misschien kan helpen in de kosten

