Klacht: Over bestelling

op 13 mei 2016 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Spijtig genoeg werkt zalando niet zoals het hoort. Ik heb mijn besteling niet gekregen sinds vorige week. Dus mijn bestelling is geleveerd op 9 mei en ik en mijn vriend we waren allebij thuis. Niemand heeft de bel gedrukt terwijl dat ze lui zijn om een beetje moeite te doen . Ik moet mijn handekening geven toch ? Ik heb niks gehoord en niks gezien. Vindt het heel jammer. Ze hebben in en bus gestoken (verkeerde) dus mijn bestelling is nu weg. Ik zou vanaaf nu niemand aanraden te shoppen bij zalando. Ik bel 3 dagen achter elkaar de medewerkers doen geen moeite om mij te helpen. Dus ik zou graag zo snel mogelijk geholpen worden anders dien en nog een klacht .. alvast bedankt!

Gewenste Oplossing:

Ik ben niet tevreden helemaal niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aghavni