Klacht: ovchip kaart atomatisch opladen uitschakelen

op 29 november 2016 over Ov chipkaart in de categorie Openbaar Vervoer

ik heb bij een service punt een maand Abonnement voor mijn zoon op zijn persoonlijke kaar gezet. nu wou ik het automatisch opladen stilzetten ik ben nu al een paardagen bezig om dit voor elkaar te krijgen.. al 6x gebeld naar jullie klantenservice.. alles inmiddels al gedaan.. nu ben ik vandaag naar een service punt geweest omdat ik na het wijzigen van het Abonnement van 20 euro opwaarderen daar de kaart er weer in moest doen om het automatisch opladen stil te zetten. weer wou dit ook niet.. het komt er op neer dat mijn zoon nu een maandabonnement heeft maar nog steeds gaat er steeds 20 euro van de rekening af inmiddels word dat bijna 40.als ik dan naar het klanten contact centrum bel krijg ik te horen dat ze mij een formulier op willen sturen maar dit duurt wel 10 werkdagen dus dat is weer 10 dagen betalen voor de bus.. ik vind het ook jammer dat er vaak mensen aan de telefoon zitten die erg gebrekkig Nederlands praten. en dat we niet door verbonden kunnen worden met een klachten centrum.. 6 x bellen naar jullie kost ook 0,50 per keer ik ben al bijna een werkdag bezig geweest en ik dacht nu is het goed en nu kan ik bij het servicepunt ook niks beginnen.. (ik had een nieuw account aangemaakt waar bij ik de activatiecode niet binnen kreeg) nu loop ik dus overal tegen aan..

Ik ben tevreden als jullie ervoor kunnen zorgen als je online automatisch op kunt laden ook weer online het opladen af zou kunnen zeggen en niet dat je dan ook nog eens naar een oplaadpunt moet ook zou ik graag mijn onkosten terug willen inmiddels bijna 40 euro. voor de maandkaart heb ik 77.95 betaald.. maar betaald dus nog steeds door. ov doe aub iets aan deze problemen .

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ov chipkaart

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ov chipkaart nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tonnyspijker1967