Klacht: OV-Shuttle

op 08 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Elke dag reis ik met de ov-shuttle van Blitterswijck naar Venray station. Om de ov-shuttle te reserveren moet er 1 uur van te voren gebeld worden, en dit doe ik iedere dag ook keurig netjes. Als ik dan om precies 1uur bel voor de ov shuttle van 2 uur dan zou dat ook moeten kunnen. Vandaag belde ik om 1 uur voor de bus van een uur later maar ze zegt: je had een half uur eerder moeten bellen de eerst volgende is dan om 3 uur. Maar waarom zou ik ANDERHALF uur eerder gebeld moeten hebben terwijl het maar EEN uur hoort te zijn, en hier had ik ook aan voldaan. De mevrouw aan de telefoon was totaal niet klantvriendelijk en ze had geen gelijk!!!Wanneer ik om 1 uur bel moet ik de ov-shuttle van 2 uur kunnen krijgen. Ze moeten zich aan de regels houden EEN UUR VAN TE VOREN BELLEN en niet ANDERHALF

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 08 mei 2017 om 11:11 geantwoord

Beste VWN,

Je spreekt over vandaag maar ik ga er van uit dat je gisteren om 1 uur hebt gebeld om de OV-shuttle van Blitterswijck naar Venray te reserveren. Niet leuk om te lezen dat, dat niet 1 uur van te voren kon. Begrijpelijk dat je daar van baalt. Maar weet wel een OV-shuttle dien je minimaal één uur voor de gewenste vertrektijd te reserveren. Eigenlijk bedraagt de tijd voor het reserveren van de OV-shuttle iets meer dan één uur. Wanneer je gebruik maakt van de ophaal-/wegbrengservice aan huis, dan dien je minimaal anderhalf uur van te voren te bellen. Excuses voor de verwarring!

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X.

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door VWN