Klacht: Ov chipkaart niet ontvangen

op 23 september 2017 over Ov chipkaart in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 14-09-2017 Mijn Ov-chipkaart laten vernieuwen en heb het nog steeds niet ontvangen en het is inmiddels 23-09-207 !! Ik had het binnen 2/3 werkdagen moeten ontvangen. Ik had gebeld opzoek naar een tijdelijke oplossing bijv: de tijdelijke ov en ik kwam daar voor wat voor reden dan ook niet in aanmerking. Ik heb nu dus de afgelopen week trein kaartjes moet kopen van Rotterdam centraal naar Haarlem station zo’n 30 euro p.d. terwijl ik eigenlijk een studenten ov heb, en dus de nieuwe zou moeten hebben ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn vernieuwende ov chipkaart ontvang. En als ik mijn geld terug krijg voor wat ik heb verspild aan mijn treinkaartjes omdat ik geen ov heb ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ov chipkaart

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ov chipkaart nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DD2015