Klacht: ov chipkaart niet ontvangen

op 23 september 2017 over Ov chipkaart in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ov chipkaart opnieuw aangevraagd en is op 18 september aangeleverd bij postnl. Vandaag 23-9-17 nog niets ontvangen. Ik moet maandag reizen en heb een studentenpas heb al 3 dagen betaald. Ik wil niet dat mijn pas ergens op straat ligt of wat dan ook. Graag antwoord hierop.

Gewenste Oplossing:

Ik wil de pas uiterlijk maandag 25 september 2017 in mijn bezit hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ov chipkaart

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ov chipkaart nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door daanvako