Klacht: ov chipkaart niet ontvangen

op 08 september 2016 over Ov chipkaart in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb via de website een Persoonlijk ov chipkaart aangevraagd en betaald ook maar nooit ontvangen. Het zal drie werkdagen duren het is inmiddels meer dan vier werkdagen en nog steeds geen kaart gezien. Ik meerdere malen gebeld naar naar klanten service en kreeg ik als antwoord . Ik zal die kaart blokkeren en ga ik opnieuw een kaart voor je aanvragen. Ik ben niet blij met dit antwoord omdat ik weer drie werkdagen moeten gaan wachten op mijn ov chipkaart. Ik woon in Rotterdam en als student moet ik reizen naar Dordrecht naar school . Het kost me nu op dit moment tien euro’s per dag te reizen met een gewone chipkaart. Wie gaat mij de kosten betalen? Inmiddels voor deze week ben ik 50 euro’s kwijt en dan moet ik nog drie werkdagen wachten voor mijn kaart . Dit is niet de bedoeling.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat dit zo snel mogelijk opgelost moeten worden en mijn extra kosten moeten vergoed worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ov chipkaart

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ov chipkaart nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Samantha2000