Klacht: ov-chipkaart

op 19 oktober 2016 over Ov chipkaart in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dochter was ov-chip kaart kwijt we hebben deze online geblokkeerd, ze vind de kaart een uur later weer terug dus wij wilden de kaart online deblokkeren wat niet lukte. Naar een duur 0900 nummer gebeld. Kreeg een slecht Nederlands sprekende dame aan de lijn die alleen maar het woordje procedure kon herhalen.

Gewenste Oplossing:

Gewoon een simpele aanpassing in het systeem.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ov chipkaart

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ov chipkaart nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Woensdag 010