Klacht: Ov

op 04 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het ov ship kaart aparaat in de bus van arriva
Werkt 9 van de 10 keer niet als je je ov wilt opladen

Gewenste Oplossing:

Als ik fatsoenlijk mijn ov kan opladen in de bus

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 04 juli 2017 om 07:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jennyvandeblock,

Jammer om te lezen dat het opladen van je OV-chipkaart vaak niet goed gaat. Kun je aangeven waar en wanneer je dit ervaart? Dan geef ik het door in de regio. Ik hoop dat je snel verbetering merkt.

Excuses voor het ongemak! Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/.

Met vriendelijke groet,
^JK
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Jennyvandeblock