Klacht: outbolligheid

op 28 juni 2016 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

wij zijn van donderdag t/m zaterdag in het fletcher hotel du commerce geweest. Hoe kunt u kamers zoals wij hadden aan 2 personen verhuren. wij zijn 70 jaar en ouder. Het kan toch niet de bedoeling zijn dat je via het voeten eind in bed moet. De vloerbedkking was wel gezogen, maar was zo smerig, dat ik me heb afgevraagd met blote voeten te lopen. En zo’n kamer kan geen enkel meisje stofzuigen , want veel te nauw. De wc was kapot en je moest er schuin op gaan zitten, anders kon je er niet tussen.
Ik wil mijn klachten kenbaar maken op deze manier en niet als sommigen van onze medevakantie ganger en vreselijke stampij maken aan de balie. Dat zelfs de politie er aan te pas kwam
De lift ging al heen en weer, maar niet daar heen waar jij heen wilde.
Zelfs onze koffers konden we nergens kwijt, want de kamer was veel te klein
Over het personeel hebben we geen klachten, die deden hun best, maar lijkt me verschrikkelijk om al deze klachten te moeten aan horen.
Graag wil ik hierop een reactie van U horen

Wij vonden het de helft van het geld nog niet waard, want het verpruts je vakantie enigszinds

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

Reactie van de melder van de klacht B Wissink

10 maanden geleden - Of U mijn klachten op face book zet daar heb ik niets aan, want ik heb geen face book. Ik wil graag persoonlijk bericht terug. I Wissink Voortsweg 346 7523cn Enschede

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door B Wissink