Klacht: Oude wasmachine niet retour.

op 07 juli 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe wasmachine geleverd via coolblue, oude geweigerd retour te nemen omdat er zogenaamd water in zou zitten. Vervolgens de wasmachine wel een etage lager zetten zonder dat de druppel eruit komt.
Men is wettelijk verplicht de oude retour te nemen. Ook hebben de heren van Dynalogic het verpakkingsmateriaal buiten bij de deur laten liggen, wat volgens afspraak mee genomen had moeten worden.
Service was bijzonder slecht, ze keken al denigrerend toen ze de wasmachine een trap naar boven moesten dragen. Track & Trace hadden de heren al helemaal niet ingeschakeld, plots stonden ze voor de deur. Waschmachine en verpakkingsmateriaal staan nu al 3 dagen in de gang. Via coolblue klacht ingediend en zij zouden het doorzetten naar Dynalogic en dan een retourzending laten maken. Tot op heden niets.

Als de waschmachine en verpakkingsmateriaal retour gehaald zijn, uiterlijk 8 juli. En ik verwacht voor deze misstand nog andere compensatie.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 juli 2016 om 14:54 geantwoord

Geachte dhr. of mevr. Stadhouders,

Allereerst onze excuses voor het ongemak en de vertraging. Ik zie inderdaad dat de koeriers bij de eerste afspraak uw oude apparaat niet hebben meegenomen. Wij zien dat de koeriers hebben gemeld bij hun leidinggevende dat er inderdaad nog water in het apparaat zou zitten. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat ik u niet geloof, het is van hieruit moeilijk te beoordelen wat er precies aan de hand was.
Het is zeer spijtig te lezen dat u de service als slecht ervoer en hiervoor onze oprechte excuses.

Ik zie dat mijn collega's inmiddels wel zijn langs geweest voor het ophalen van uw oude wasmachine. Ik hoop dat hier verder wel alles naar wens is verlopen. Mochten wij u in de toekomst nog van dienst kunnen zijn, vernemen wij dit graag!

Kira
WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door b.stadhouders