Klacht: Oude bloemen verkocht

op 25 mei 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Mijn dochter van elf dacht even lief te zijn en kocht bloemen bij de jumbo helaas werd er niet gevraagd of ze een bon wou waardoor ze het vergat. De ene bos tulpen mocht maar verkocht worden tot gisteren en de ander tot morgen ik stuurde haar terug omdat allebei de bloemen er niet uitzagen. Ze kreeg alleen haar geld terug voor het boeket van gisteren daarop ging ik verhaal halen maar de cassiere vond dat ik geen ander boeket kreeg voor de ander boeket en dat mijn dochter geen bon had. Terwijl jumbo het beleid heeft dat als de bloemen oud zijn je ten eerste de bloemen gratis mag meenemen en de bloemen tenminste zeven dagen moeten blijven staan ze hingen er al slap bij dus verwachte ik dat ik ze mocht omruilen, of je geld terug krijg beide zijn mij niet aangeboden ik woon vlakbij jumbo en ga daar bijna elke dag maar loop nu liever naar Albert Hein.

Als de verkoopster genaamd loes de regels beter hanteert en als ze had gevraagd of mijn dochter een bon moest. En wat klantvriendelijkheid mag ook wel en nieuwe bloemen want die heb ik daar neer gegooid dan zal ik wel weer naar jumbo gaan maar nu echt niet meer

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Revie