Klacht: oud en smerig hotel

op 31 mei 2016 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik had geboekt bij fletcher hotel in noordwijk , bij aankomst zag ik al meteen dat het erg verouderd en vies eruit zag . Ook was het niet toegankelijk voor mensen die slecht ter been zijn , ik wilde dus ook meteen weer vertrekken maar moest toch betalen voor miin verblijf dat ik had geboekt . Het persooneel had totaal geen belangstelling voor mijn klachten . Ik ben zweer gteleurgesteld .

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld of een gedeelte van mijn geld terug krijg , of een beter hotel krijg aangeboden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door anneke krijgsman