Klacht: Wispelturig

op 07 februari 2020 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Betaalde in termijnen.
Nu mag dat niet meer.
Ik betaal elke maand en moet het bedrag van 700 euro in een keer betalen?
Dit lukt niet,daarom koos ik er voor om elke maand iets te voldoen.

Gewenste Oplossing:

Belooft is belooft,je kunt dit niet zomaar terug draaien.
Neem het plan op zoals Wehkamp,dan betaal je wat je kunt in een periode.
Dit is klantvriendelijk.Als Otto problemen ziet hierin,hadden ze hun plan niet in het leven moeten roepen?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 07 februari 2020 om 14:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 08 februari 2020 om 01:58 geantwoord

Dit klopt van geen kanten.
Jullie hebben ingetrokken.
Dit is mijn schuld.

Bericht van OTTO

1 maand geleden - Otto heeft de klant nogmaals op de hoogte gebracht dat ze zelf heeft gekozen bij het bestellen dat ze die in een keer gaat betalen. Om de klant tegemoet te komen mag ze het bedrag aflossen in termijnen van 10% van het openstaande saldo op 30.12.2019.Met vriendelijke groet,Otto Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Wadlope