Klacht: Wacht nog altijd op items en reponse van Otto

op 25 juni 2020 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 9 juni bestelling gedaan i.v.m. verjaardag en goed gekeken naar levertijd, dit was geen probleem. Tot op heden heb ik niets ontvangen, terwijl er wel een track tracenummer is afgegeven maar items niet aangemeld zijn bij PostNL. Na wat onderzoek zie ik dat heel wat mensen al 2 a 3 maanden op hun items wachten ook al hebben ze een track trace code gekregen. Er wordt geen gehoor gegeven aan mijn e-mail berichten evenals geen bereik via telefoon. Ik bedank Otto voor het niet leveren binnen aangegeven periode waardoor ik geen cadeau op tijd had voor de desbetreffende persoon.

Gewenste Oplossing:

Algehele annulering van mijn bestelling (klantnummer 26523101) na het lezen van niets anders dan negatieve ervaringen, heb ik geen vertrouwen meer in dit bedrijf. Of ze moeten kunnen garanderen dat de spullen alsnog deze week geleverd worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

OTTO

Heeft op 25 juni 2020 om 08:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door kimberlyvanp